ΦΑΣΟΛΑΚΙΑ ΜΕ ΛΑΧΑΝΙΚΑ!!!




ΥΛΙΚΑ
1 κιλο φασολακια φρεσκα η'κατεψυγμενα
2 μετρια κρεμμυδια
2 σκ.σκορδου
1 πιπερια πρασινη
3 καροτακια
3-4 κολοκυθακια 
3-4 πατατες
1/2 ματσακι μαιντανο
1 συσκευασια ντοματακια κονκασε
1/2 συσκευασια ντοματοχυμο
Αλατι-πιπερι
1 πρεζα ριγανη
Λιγο ελαιολαδο


ΕΚΤΕΛΕΣΗ
Ψιλοκοβουμε τα κρεμμυδια,σκορδο,πιπερια,και τα σωταρουμε 
σε μια κατσαρολα οπου εχουμε βαλει λιγο ελαιολαδο να ζεσταθει.
Στην συνεχεια ριχνουμε και τα φασολακια(αν ειναι φρεσκα τα καθαριζουμε ουριτσες
και πλαινα, αν ειναι κατεψυγμενα τα ριχνουμε απευθειας στην κατσαρολα)
και τα σωταρουμε ολα μαζι.
Κατοπιν αφου εχουμε καθαρισει και κοψει σε μετρια κομματια τα λαχανικα
τα ριχνουμε και αυτα ανακατευουμε καλα,
ριχνουμε τις ντοματες,μαιντανο,
πιπερι,ριγανη λιγο νερακι και τα αφηνουμε να σιγοβρασουν 
μεχρι
να πηξει η σαλτσουλα και τελος ριχνουμε το αναλογο αλατακι,και σερβιρουμε.
Συνοδευουμε με τυρι φετα,και φρεσκο ψωμακι για λαχταριστες βουτες.
Το ψωμακι το ζυμωσα εγω και αυριο θα σας βαλω και την συνταγη.
Καλη σας ορεξη!!!



ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!!
ΦΑΣΟΛΑΚΙΑ ΜΕ ΛΑΧΑΝΙΚΑ!!! 4.5 5 Gwgoyla Nsg ΥΛΙΚΑ 1 κιλο φασολακια φρεσκα η'κατεψυγμενα 2 μετρια κρεμμυδια 2 σκ.σκορδου 1 πι...


,

Δώστε το email σας για να λαμβάνετε πρώτη/ος κάθε καινούρια Συνταγή...

author picture

Για μένα :

Είμαι η Gwgoyla Nsg, ιδιοκτήτρια του Μαγειρικού blog Νόστιμες Συνταγές της Γωγώς.Αγαπώ τη Μαγειρική και τη ζαχαροπλαστική απο πολύ μικρή και μέσα απο το blog μου διοχετεύω αυτή την αγάπη και προς εσάς.Θέλω να ξέρετε οτι Ο Λ Ε Σ οι συνταγές που θα βρείτε στο ιντερνετικό σπιτάκι μου είναι δοκιμασμένες και φτιαγμένες με φροντίδα,Αγάπη και πολύ πολύ μεράκι...Επίσης φροντίζω να δίνω και αναλυτικές οδηγίες με φωτογραφίες βήμα προς βήμα απο την παρασκευή τους ετσι ωστε ακόμα και η πιό Αρχάρια μαγείρισσα να βγεί ασπροπρόσωπη στα αγαπημένα της πρόσωπα!!!Αν σας αρέσει κάποια συνταγή ή έχετε κάποια απορία μή διστάσετε να γίνετε μέλος και να αφήσετε το σχόλιό σας. Για να γίνετε μέλος στη σελίδα μου στο Facebook κάντε κλίκ εδώ Για να γίνετε μέλος στην Ομάδα μου στο Facebook κάντε κλίκ εδώ Τέλος μπορείτε να με προσθέσετε στο google plus στο Gwgoyla Nsg .

11 σχόλια

Maria είπε...

ΛΑΤΡΕΥΩ ΛΑΧΑΝΙΚΑ!ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΣΥΝΤΑΓΗ!

gwgoyla είπε...

Καλημερα Μαρακι μου,κι εμενα μου αρεσουν παρα πολυ,και ετσι οπως τα εφτιαξα τα φασολακια ειναι πεντανοστιμα..φιλακια καλη μου!!!

ΕΛΕΝΑ είπε...

Γωγούλα μου τα φασολάκια είναι το μόνο λαχανικό, που δεν μπορώ να φάω κατεψυγμένο (μπάμιες, αγκινάρες, σπανάκι ή οτιδήποτε άλλο δεν με ενοχλεί καθόλου).
Ευτυχώς πλέον βρίσκω και τον χειμώνα φρέσκα φασολάκια (τώρα το ευτυχώς μια κουβέντα είναι έτσι όπως γίναμε)!
Το φαγάκι σου από τα πιο νόστιμα και πιο αγαπημένα!!!
Φιλάκια!

zoyzoy είπε...

Καλημέρα!
Υπέροχος ο συνδυασμός όλων των λαχανικών!
Καλοκαιράκι μου θυμίζει το λαδερό σου!

Αγγελικη Ν είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Αγγελικη Ν είπε...

Μεσογειακή κουζίνα! Η καλύτερη! Μπράβο Γωγούλα!

gwgoyla είπε...

Καλημερα Ελενακι μου,εγω παλι δεν μπορω αγκιναρες και σπανακι κατεψυγμενα,ολα τα αλλα τα τρωω..γουστα ειναι αυτα..αγαπημενο φαγητο και σε εμας...φιλακια!!!

gwgoyla είπε...

Ζουζου μου καλημερα,ειδες?εφερα το καλοκαιρακι πιο γρηγορα εγω..φιλακια καλη μου!!!

gwgoyla είπε...

Καλημερα Αγγελικουλα μου,σε ευχαριστω πολυ,φιλακια πολλα!!!

Marina είπε...

Θα το μαγειρέψω αύριο!!! Τι γίνεται βρε κορίτσια τα ίδια σκεφτόμαστε;;;

gwgoyla είπε...

Καλως ορισες Μαρινακι,λιγο πολυ ολες τα ιδια μαγειρευουμε αλλα η καθεμια με τον δικο της τροπο..καλο βραδυ να εχεις και σε ευχαριστω πολυ.