ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΕΣ ΣΥΝΤΑΓΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΣΙΚΝΟΠΕΜΠΤΗ


ΜΕΡΙΚΕΣ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΕΣ ΙΔΕΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΤΡΑΠΕΖΙ ΤΗΣ ΤΣΙΚΝΟΠΕΜΠΤΗΣ:
ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΕΣ ΣΥΝΤΑΓΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΣΙΚΝΟΠΕΜΠΤΗ 4.5 5 Gwgoyla Nsg ΜΕΡΙΚΕΣ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΕΣ ΙΔΕΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΤΡΑΠΕΖΙ ΤΗΣ ΤΣΙΚΝΟΠΕΜΠΤΗΣ: 1. ΜΑΣΚΑΡΕΜΕΝΑ ΚΕΦΤΕΔΑΚΙΑ 2. ΚΟΤΟ...


,

Δώστε το email σας για να λαμβάνετε πρώτη/ος κάθε καινούρια Συνταγή...

author picture

Για μένα :

Είμαι η Gwgoyla Nsg, ιδιοκτήτρια του Μαγειρικού blog Νόστιμες Συνταγές της Γωγώς.Αγαπώ τη Μαγειρική και τη ζαχαροπλαστική απο πολύ μικρή και μέσα απο το blog μου διοχετεύω αυτή την αγάπη και προς εσάς.Θέλω να ξέρετε οτι Ο Λ Ε Σ οι συνταγές που θα βρείτε στο ιντερνετικό σπιτάκι μου είναι δοκιμασμένες και φτιαγμένες με φροντίδα,Αγάπη και πολύ πολύ μεράκι...Επίσης φροντίζω να δίνω και αναλυτικές οδηγίες με φωτογραφίες βήμα προς βήμα απο την παρασκευή τους ετσι ωστε ακόμα και η πιό Αρχάρια μαγείρισσα να βγεί ασπροπρόσωπη στα αγαπημένα της πρόσωπα!!!Αν σας αρέσει κάποια συνταγή ή έχετε κάποια απορία μή διστάσετε να γίνετε μέλος και να αφήσετε το σχόλιό σας. Για να γίνετε μέλος στη σελίδα μου στο Facebook κάντε κλίκ εδώ Για να γίνετε μέλος στην Ομάδα μου στο Facebook κάντε κλίκ εδώ Τέλος μπορείτε να με προσθέσετε στο google plus στο Gwgoyla Nsg .

11 σχόλια

Maria B. είπε...

εγω παίρνω μεζεδάκι από όλα τα καλούδια σου Γωγούλα μου !!!
Εύχομαι και εγώ με την σειρά μου καλή τσικνοπέμπτη !!!

φιλια πολλά

gwgoyla είπε...

Να παρεις Μαρακι μου γλυκο,οτι θελεις..σε ευχαριστω πολυ,και του χρονου να ειμαστε καλα να ξανατσικνισουμε..φιλακια πολλα!!!

Sweet Dreams είπε...

Αυτό σημαίνει Τσικνοπέμπτη!!!

Καλά τσικνίσματα!!!

Φιλιά πολλά!!

ΕΛΕΝΑ είπε...

Οι προτάσεις είναι η μία καλύτερη από την άλλη!
Καλή Τσικνοπέμπτη Γωγούλα μου, να περάσεις πολύ όμορφα!!

Maria είπε...

ΠΩ ΠΩ..ΤΙ ΝΑ ΠΡΩΤΟΔΙΑΛΕΞΟΥΜΕ?ΟΛΕΣ ΕΙΝΑΙ ΠΕΝΤΑΝΟΣΤΙΜΕΣ!ΚΑΛΗ ΤΣΙΚΝΟΠΕΜΠΤΗ!ΦΙΛΙΑΑΑΑΑΑ
ΓΩΓΟΥΛΑ ΜΟΥ!

gwgoyla είπε...

Ευχαριστω πολυ Ελενακι μου γλυκο,να'σαι καλα..καλη τσικνοπεμπτη και σε σενα,καλα ψησε φερε..φιλακια πολλα!!!

gwgoyla είπε...

Μαρακι μου γλυκο σε ευχαριστω πολυ,καλο τσικνισμα και σε σενα,να περασεις οσο πιο ομορφα μπορεις..φιλακια πολλα!!!

μπλεγμένο κουβάρι είπε...

ΠΩ ΠΩ έμπνευση!!! Καλή Τσικνοπέμπτη και καλά να περάσετε!!

mia maria είπε...

Όλα πεντανόστιμα! Καλή τσικνοπέμπτη!

gwgoyla είπε...

Μπλεγμενο κουβαρι σε ευχαριστω πολυ,επισης καλα να περασετε κι εσεις και του χρονου!!!

gwgoyla είπε...

Σε ευχαριστω πολυ,mia maria,καλη τσικνοπεμπτη και σε σενα!!!