ΓΙΟΥΒΕΤΣΙ ΟΓΚΡΑΤΕΝ ΜΕ ΚΙΜΑ!!!

Ετοιμάστε αυτό το νόστιμο γιουβέτσι για την οικογένειά σας και απολαύστε το τόσο στο κυριακάτικο όσο και στο καθημερινό τραπέζι. Άλλωστε είναι μια εύκολη συνταγή, κατάλληλη για να αξιοποιήσουμε τον κιμά που μας περίσσεψε.













ΥΛΙΚΑ
500 γραμμ. κριθαράκι χοντρό, βρασμένο και στραγγισμένο
1 δόση σάλτσα κιμά
2 φλ. τριμμένες φρέσκες ντομάτες
 5 αυγά
1 κεσεδάκι (200 γραμμ.) γιαούρτι στραγγιστό
1 ποτήρι φρέσκο γάλα
250 γραμμ. ανθότυρο σε τρίμματα
250 γραμμ. φέτα σε τρίμματα 
Αλάτι
 Φρεσκοτριμμένο πιπέρι


ΕΚΤΕΛΕΣΗ
Σε λαδωμένο πυράντοχο σκεύος στρώνουμε το βρασμένο και στραγγισμένο κριθαράκι.
 Στη συνέχεια το περιχύνουμε με 2-3 κ.σ. ελαιόλαδο και το ανακατεύουμε. Από πάνω στρώνουμε τη σάλτσα κιμά. 
Για να δειτε την συνταγη για τον κιμα πατηστε ΕΔΩ
Περιχύνουμε με τις τριμμένες ντομάτες.
 Χτυπάμε τα αυγά με σύρμα,
 προσθέτουμε το γιαούρτι
 και το γάλα. Τα ανακατεύουμε, να ενωθούν.
 Τέλος προσθέτουμε στο μείγμα τα τυριά, τρίβουμε μπόλικο πιπέρι και δοκιμάζουμε αν χρειάζεται αλάτι.
 Περιχύνουμε το ογκρατέν
 και ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο στους 200ΟC για 25΄.
Πρόταση: Μπορούμε να αντικαταστήσουμε τον κιμά με κρέας

ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!!
Η συνταγη ειναι της Αργυρως Μπαρμπαριγου
ΓΙΟΥΒΕΤΣΙ ΟΓΚΡΑΤΕΝ ΜΕ ΚΙΜΑ!!! 4.5 5 Gwgoyla Nsg Ετοιμάστε αυτό το νόστιμο γιουβέτσι για την οικογένειά σας και απολαύστε το τόσο στο κυριακάτικο όσ...


,

Δώστε το email σας για να λαμβάνετε πρώτη/ος κάθε καινούρια Συνταγή...

author picture

Για μένα :

Είμαι η Gwgoyla Nsg, ιδιοκτήτρια του Μαγειρικού blog Νόστιμες Συνταγές της Γωγώς.Αγαπώ τη Μαγειρική και τη ζαχαροπλαστική απο πολύ μικρή και μέσα απο το blog μου διοχετεύω αυτή την αγάπη και προς εσάς.Θέλω να ξέρετε οτι Ο Λ Ε Σ οι συνταγές που θα βρείτε στο ιντερνετικό σπιτάκι μου είναι δοκιμασμένες και φτιαγμένες με φροντίδα,Αγάπη και πολύ πολύ μεράκι...Επίσης φροντίζω να δίνω και αναλυτικές οδηγίες με φωτογραφίες βήμα προς βήμα απο την παρασκευή τους ετσι ωστε ακόμα και η πιό Αρχάρια μαγείρισσα να βγεί ασπροπρόσωπη στα αγαπημένα της πρόσωπα!!!Αν σας αρέσει κάποια συνταγή ή έχετε κάποια απορία μή διστάσετε να γίνετε μέλος και να αφήσετε το σχόλιό σας. Για να γίνετε μέλος στη σελίδα μου στο Facebook κάντε κλίκ εδώ Για να γίνετε μέλος στην Ομάδα μου στο Facebook κάντε κλίκ εδώ Τέλος μπορείτε να με προσθέσετε στο google plus στο Gwgoyla Nsg .

22 σχόλια

Eri είπε...

Πολύ ωραίο Γωγώ μου! Φιλάκια!

Effie's Sweet Home Designs είπε...

ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ !
ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ , ΔΕΝ ΤΟ ΕΙΧΑ ΣΚΕΦΤΕΙ ΕΤΣΙ! ΑΠΙΘΑΝΟ!
ΦΙΛΑΚΙΑ!

T.A.G είπε...

Καλημέρα Γωγούλα και καλή εβδομάδα:-) Πολύ ωραία αυτή η ιδέα για γιουβέτσι και μπαίνει στα κιτάπια μου για άμεση εκτέλεση! Ευχαριστούμε Φιλιά Άννα

kitchenStories είπε...

Καλή μου Γωγώ! Να μέναμε δίπλα-δίπλα!! Η ώρα είναι κοντά 4:00 και η πείνα δεν περιγράφεται...Βλέπω κι αυτό το μοναδικό φαγάκι και παραμιλώ.

Φιλιά σου πολλά, και μη δίνεις σημασία που γκρινιάζω, τουλάχιστον όσο έχουμε τη δουλειά μας...

ΕΛΕΝΑ είπε...

Απαιχτο το γιουβετσάκι σου Γωγούλα μου και μια πολύ ωραία ιδέα να αξιοποιήσουμε περισσεύματα από κιμά!
Φιλάκια, καλή μας εβδομάδα!

mia είπε...

Πολύ ωραία ιδέα Γωγώ..το φτιάχνω...

gwgoyla είπε...

Ευχαριστω πολυ Ερι,καλη βδομαδα να εχεις..

gwgoyla είπε...

Ευχαριστω πολυ Εφακι μου,το ιδιο μπορεις να κανεις και με κρεας..καλη βδομαδα και σε σενα,φιλια!!!

gwgoyla είπε...

Να'σαι καλα Αννα εγω σε ευχαριστω,καλη σου βδομαδα!!!

gwgoyla είπε...

Μακαρι Ζαμπια μου να μεναμε διπλα...τι αλλο θα ηθελα να δοκιμαζω τις υπεροχες νοστιμιες σου που τις βλεπω στην οθονη και τρεχουν τα σαλια...χαχαχα!!!
Δουλεια να υπαρχει αλλα και χρημα...
Καλη σου βδομαδα με φιλια πολλα!!!
Σε ευχαριστω πολυ!!!

gwgoyla είπε...

Σε ευχαριστω πολυ Ελενακι μου γλυκο,να εισαι καλα,καλη βδομαδα σε ολους,φιλακια πολλα!!!

gwgoyla είπε...

Να το φτιαξεις mia μου ειναι πολυ νοστιμο,σε ευχαριστω πολυ,καλη βδομαδα να εχεις!!!

χρυσάνθη είπε...

ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΙΔΕΑ , ΕΥΚΟΛΗ ΚΑΙ ΓΡΗΓΟΡΗ!ΥΠΑΡΧΕΙ ΟΜΩΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΟ ΕΤΕΡΟΝ ΗΜΙΣΥ ΠΟΥ ΑΝ ΜΑΘΕΙ ΟΤΙ ΕΧΕΙ 5 ΑΥΓΑ ΟΥΤΑ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟ ΑΚΟΥΜΠΗΣΕΙ!!!ΓΩΓΟΥΛΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΜΕΙΩΣΩ ΤΑ ΑΥΓΑ????

gwgoyla είπε...

Καλησπερα Χρυσανθη μου,φυσικα και γινεται,κι εγω δεν εβαλα 5 αλλα 3 αυγα..ολα γινοντε..σε ευχαριστω πολυ,καλη βδομαδα να εχεις,φιλια πολλα!!!

Vasiliki είπε...

kalispera gogoula!!
sinxaritiria gia tin orea auti sintagi!gia sta xerakia sou!!oreo blog!!
kali eudomada na exis kai kales dimiourgies sou euxome!!
tin agapi mou sou stelno apo ti stockholmi!!

Marί είπε...

Πολύ ωραία ιδέα!!και νόστιμη!!
Φιλιά, καλή βδομάδα

gwgoyla είπε...

Βασιλικουλα σε ευχαριστω παααααααααρα πολυ για τα πολυ καλα σου λογια να εισαι παντα καλα,καλη εβδομαδα και καλο μηνα να εχεις κι εσυ,πολλα φιλια καλη μου!!!

gwgoyla είπε...

Ευχαριστω πολυ Μαρακι μου,να εισαι καλα,καλο βραδυ φιλια!!!

Sotiria είπε...

ΓΩΓΟΥΛΑ ΜΟΥ...ΜΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ...ΤΟ ΦΑΓΗΤΟ ΜΟΙΑΖΕΙ ΤΕΛΕΙΟΟΟΟΟ...ΣΟΥ ΑΦΗΣΑ ΜΗΝΥΜΑ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΦΟΡΑ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΣΕ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΧΩΡΙΣΕΙ ΤΟ GOOGLE..ΤΙ ΝΑ ΠΩ ..ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ...

gwgoyla είπε...

Που εισαι Σωτηρια μου?γιατι εχεις χαθει?εισαι καλα?Σε ευχαριστω πολυ για τα καλα σου λογια,οσο για τα σχολια δεν ξερω τι να πω,καθε φορα εμφανιζεται και καποιο προβλημα..θα το κοιταξουμε...φιλακια πολλα πολλα και μη χανεσαι!!!

KONSTANTINA είπε...

Καλημέρα! ωραία συνταγή! θα το κάνω :)

Elena είπε...

μμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμ ΑΥΤΑ, πιστεύω να κατάλαβες πόσο πολύ μου άρεσε η υπέροχη συνταγή σου!!!

Φιλάκια πολλά Γωγούλα μου!!!