Νόστιμες...
Δοκιμασμένες Συνταγές...
με αναλυτικές οδηγίες Βήμα-Βήμα!

ΔΑΧΤΥΛΑ ΚΥΡΙΩΝ!!!

Written By Gwgoyla Nsg on Δευτέρα, 24 Οκτωβρίου 2011 | 12:01:00 π.μ.


  Ας ξεκινησουμε γλυκα και νοστιμα την εβδομαδα μας,
οσο και να μας βαραινουν και πικραινουν τα τοσα προβληματα.
ΠΟΛΛΕΣ ΓΛΥΚΕΣ ΚΑΛΗΜΕΡΕΣ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΛΟΙΠΟΝ!!!












ΥΛΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΖΥΜΗ
3 κουπες τσαγιου κοσκινισμενο αλευρι
3 1/2 κ.σουπας λιωμενο βουτυρο
1/2 φλυτζανακι του καφε χυμο λεμονιου
Νερο
ΥΛΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΓΕΜΙΣΗ
1 1/2 κουπα τσαγιου αμυγδαλοψιχα τριμμενη
1 κ.σουπας κανελα
3 κ.σουπας ζαχαρη
1 κ.σουπας ξυσμα λεμονιου
1 κ.σουπας ανθονερο
ΥΛΙΚΑ ΓΙΑ ΤΟ ΣΙΡΟΠΙ
2 κουπες τσαγιου μελι
2 κουπες τσαγιου ζαχαρη
1 κουπα τσαγιου νερο


Ελαιολαδο για το τηγανισμα

ΕΚΤΕΛΕΣΗ
Αναμιγνυουμε τα υλικα της ζυμης σε λεκανιτσα
 και σιγα σιγα ριχνουμε το νερο και ζυμωνουμε 
τοσο ωστε να φτιαξουμε μια ευπλαστη και μαλακη 
ζυμη,και κατοπιν την αφηνουμε για λιγο στην ακρη να σταθει.
Στην συνεχεια σε κατσαρολιτσα ριχνουμε τα υλικα για το σιροπι,ανακατευουμε
και αφηνουμε ενα 5λεπτο να βρασει και το αφηνουμε στην ακρη να κρυωσει.
Σε ενα λεκανακι ανακατευουμε ολα τα υλικα της γεμισης να ειναι ετοιμα,
και συνεχιζουμε ανοιγοντας 1 η'2 λεπτα φυλλα οπως σας βολευει
 το οποιο
κοβουμε σε μικρα ορθογωνια κομματια (μεγεθος δαχτυλου).
Βαζουμε ενα κουταλακι γλυκου γεμιση κατα μηκος σε καθε κομματι,
το διπλωνουμε 2-3 φορες
και πατωντας τις ακρες του με πηρουνι
 τα τηγανιζουμε σε μετρια θερμοκρασια
ωσπου να ξανθυνουν,
και στην συνεχεια τα βουταμε στο σιροπι,
τα φερνουμε
μερικες βολτες να σιροπιαστουν
 και με κουταλα τα στραγγιζουμε και τα σερβιρουμε
σε πιατελα!!!
ΥΓ:Αν σας περισσεψει σιροπακι μην το πεταξετε(τιποτα δεν πεταμε) φυλαξτε το και οταν φτιαξετε λουκουμαδες χρησιμοποιηστε το.
ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!!

12 σχόλια :

  1. Γωγώ φαίνονται τέλεια και λαχταριστά...
    Αρκετά μπελαλίδικα βέβαια, άνοιξες μόνη σου ακόμη και φύλλο!! Μπράβο σου!! Εντυπωσιάστηκα.
    Σε ευχαριστώ για τις επισκέψεις και τα καλά σου λόγια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΓΩΓΟΥΛΙΝΙ ΜΟΥ ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΠΟΛΥ ΤΑ ΜΕΛΩΜΕΝΑ ΔΑΧΤΥΛΑΚΙΑ ΠΟΥ ΕΦΤΙΑΞΕΣ!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γωγούλα μου είναιτέλεια και τι παρουσίαση τους επεφύλαξες! Γεια στα χέρια σου γιατί όπως ειπώθηκε και παραπάνω είναι μπελαλίδικα.
    Σ' ευχαριστώ και εδώ για τις ευχές σου Γωγούλα μου αλλά και για τις τρύπες, θα περάσω.
    Καλημέρα και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Γωγούλα μου ξέρεις πόσο καιρό λέω να τα φτιάξω και τελικά δεν τα έφτιαξα ποτέ!! πρέπει να είναι υπέροχα ! γεια στα χεράκια σου !!! παίρνω το μεριδιό μου και πάω να το απολαύσω !!

    φιλια πολλά και καλή βδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. καλημέρα!εγώ αυτό το γλυκάκι δεν το ξέρω!αλλά έχει ωραίο όνομα και ωραία υλικά οποτε είναι η ωρα να το μαθω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Γωγώ πολύ ωραία αυτή η Κυπριακή συνταγή. Δεν την έχω φτιάξει ποτέ αλλά την έχω δοκιμάσει πολλές φορές. Γεια στα χέρια σου!:-) Όπως πάντα οι φωτό σου ιδιαίτερα μελιστάλαχτες!!! Να' σαι καλά και καλή εβδομάδα:-) Άννα (T.A.G)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Γιαμ...γιαμ....!!!!!
    Μας τρέλανες πάλι!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλή γλυκιά βδομάδα Γωγούλα μου!!!
    Το γλυκάκι αυτό είναι κυπριακό ως γνωστόν και το έχω δοκιμάσει από φίλη μου Κύπρια, είναι υπέροχο!!
    Χαρά στο κουράγιο σου πάντως, αλλά το αποτέλεσμα σε δικαίωσε!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αχ Γωγώ τι μου θυμησες! Τα έτρωγα συχνά όταν ημουν φοιτήτρια απο ενα τέλειο ζαχαροπλαστείο της γειτονιάς μου.. Τι ωραία!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Υπέροχα τα βρίσκω...τώρα που σε λίγο καιρό θα έχουμε και γιορτές θα είναι ότι πιο ωραίο...Μπράβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μα τι νόστιμα κι ωραία που φαίνονται αυτά τα εξαίσια δαχτυλάκια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΠΟΠΟΠΟ ΑΣΕ ΜΕ ΤΙ ΕΠΑΘΑ.. ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΤΑ ΒΛΕΠΩ! ΜΟΥ ΚΟΠΗΚΑΝ ΤΑ ΠΟΔΙΑ. ΠΟΥ ΛΕΣ, ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΤΑ ΔΑΧΤΥΛΑ.. ΥΠΕΡΟΧΗ ΓΕΥΣΗ , ΚΑΤΠΛΗΚΤΙΚΗ ΜΕΥΡΩΙΔΑ!! ΤΑ ΚΕΡΝΑΩ ΣΤΟΥΣ ΕΡΓΑΤΕΣ ΟΤΑΝ ΧΤΗΖΟΘΜΕ ΤΗΝ ΠΟΛΘΚΑΤΟΙΚΙΑ! ΠΑΛΙ ΚΑΛΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΜΑΘΑΙΝΕΙΣ ΕΣΥ ΩΡΑΙΕΣ ΣΥΝΤΑΓΕΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

ΕΑΝ ΣΑΣ ΑΡΕΣΕΙ Η ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΜΟΥ,ΔΕΙΞΤΕ ΤΟ ΚΑΝΟΝΤΑΣ LIKE!!!