CUPCAKES ΓΕΜΙΣΤΑ ΜΕ ΠΡΑΛΙΝΑ!!!

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!













ΥΛΙΚΑ
1 αυγο
1 φλ.τσαγιου σπορελαιο
2 κ.σουπας πραλινα φουντουκιου
200 γρ.στραγγιστο γιαουρτι
1 φλ.τσαγιου κρεμα γαλακτος
300 γρ.φαρινα
1 κ.γλυκου μπεικιν παουντερ
1 φλ.τσαγιου ζαχαρη
4 κ.σουπας κακαο
150 γρ.κουβερτουρα τριμμενη
150 γρ.πραλινα φουντουκιου (για τη γεμιση)

ΕΚΤΕΛΕΣΗ
Βαζουμε στον καδο του μιξερ ολα τα υγρα υλικα και τα χτυπαμε
στη μεσαια ταχυτητα για 6-7' να ομογενοποιηθουν.
Σε αλλο μπολ βαζουμε τα στερεα υλικα 
και τα ανακατευουμε
για να γινουν μια ενιαια μαζα.
Σιγα σιγα και ενω το μιξερ δουλευει στη μεσαια ταχυτητα
ριχνουμε τα στερεα υλικα και δουλευουμε μεχρι να γινει 
ενα σφιχτο μειγμα που να ξεκολλαει απο τα τοιχωματα του μπολ.
Μοιραζουμε τα 2/3 απο το μειγμα σε θηκες για μαφινς.
Βαζουμε την πραλινα φουντουκιου (απο 1/2κ.του γλυκου σε καθε θηκη).
Καλυπτουμε με το υπολοιπο σοκολατενιο μειγμα,και 
ψηνουμε στους 190 βαθμους για 20-25'αναλογα τον φουρνο μας.


Τα βγαζουμε σε σχαρα να κρυωσουν και τα διακοσμουμε.
Εγω εφτιαξα σαντιγι που την χρωματισα..η συνταγη εχει για επικαλυψη
βουτυροκρεμα την οποια εμεις δεν την τρωμε και ετσι δεν την εφτιαξα.
Αν θελετε να την φτιαξετε σας δινω τα υλικα..
110 γρ.βουτυρο αναλατο
230 γρ.cream-cheese
220 γρ.αχνη ζαχαρη
2 βανιλιες



ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!!
Η συνταγη ειναι της Μυρσινης Λαμπρακη
CUPCAKES ΓΕΜΙΣΤΑ ΜΕ ΠΡΑΛΙΝΑ!!! 4.5 5 Gwgoyla Nsg ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!! ΥΛΙΚΑ 1 αυγο 1 φλ.τσαγιου σπορελαιο 2 κ.σουπας πρ...


,

Δώστε το email σας για να λαμβάνετε πρώτη/ος κάθε καινούρια Συνταγή...

author picture

Για μένα :

Είμαι η Gwgoyla Nsg, ιδιοκτήτρια του Μαγειρικού blog Νόστιμες Συνταγές της Γωγώς.Αγαπώ τη Μαγειρική και τη ζαχαροπλαστική απο πολύ μικρή και μέσα απο το blog μου διοχετεύω αυτή την αγάπη και προς εσάς.Θέλω να ξέρετε οτι Ο Λ Ε Σ οι συνταγές που θα βρείτε στο ιντερνετικό σπιτάκι μου είναι δοκιμασμένες και φτιαγμένες με φροντίδα,Αγάπη και πολύ πολύ μεράκι...Επίσης φροντίζω να δίνω και αναλυτικές οδηγίες με φωτογραφίες βήμα προς βήμα απο την παρασκευή τους ετσι ωστε ακόμα και η πιό Αρχάρια μαγείρισσα να βγεί ασπροπρόσωπη στα αγαπημένα της πρόσωπα!!!Αν σας αρέσει κάποια συνταγή ή έχετε κάποια απορία μή διστάσετε να γίνετε μέλος και να αφήσετε το σχόλιό σας. Για να γίνετε μέλος στη σελίδα μου στο Facebook κάντε κλίκ εδώ Για να γίνετε μέλος στην Ομάδα μου στο Facebook κάντε κλίκ εδώ Τέλος μπορείτε να με προσθέσετε στο google plus στο Gwgoyla Nsg .

12 σχόλια

eleni είπε...

Πανέμορφα Γωγώ μου,μπράβο..καταπληκτικά!Καλό βράδυ!!!Φιλιά!

Eri είπε...

Τι πλάκα που έχουν Γωγώ, ότι πρέπει για παιδάκια, και εγώ cupcakes με πραλίνα έχω αυριο αλλά διαφορετική συνταγη..
Φιλάκια

Σοφία Ζ. είπε...

Γωγούλα μου για στείλε μερικά και προς τα εδώ, Παραβλέπω την εξωτερική ομορφιά τους - δεν είμαι πια παιδί, η γέμιση πραλίνας με τρελαίνει, εκεί θέλω να καταλήξω!
Καλό τριήμερο!

Μαζί... KaPa είπε...

Καλημέρα Γωγώ...καλά τι πανέμορφη παρουσίαση!! Μπράβο για την ιδέα...τι καλά να είχα καναδυό για πρωινό! Θα τα δοκιμάσω οπωσδήποτε....Φιλια
Σε ευχαριστούμε για τις πρωινές ευχές

mia είπε...

Καλημέρα Γωγώ ...θα φάω ένα γλυκάκι...έτσι για να πάνε τα φαρμάκια κάτω...

T.A.G είπε...

Από cup cake σε cup cake πηγαίνω σήμερα:-)) Πολύ όμορφα είναι Γωγώ και είμαι σίγουρη και στη γεύση δεν πάνε πίσω!! Φουντούκια και σοκολάτα, καταπληκτικός συνδυασμός! Να' σαι καλά:-)

Zeta Mp είπε...

Γωγώ μου είναι υπέροχα!!!! Μου αρέσει πολύ το χρωματιστό γλάσο που έχεις βάλει!! Τέλεια

Effie's Sweet Home Designs είπε...

ΓΩΓΟΥΛΑ ΜΟΥ ΘΑ ΤΑ ΚΑΝΩ! ΥΠΕΡΟΧΑ!
ΤΑ ΦΙΛΑΚΙΑ ΜΟΥ!

kitchenStories είπε...

Μμμμ! Γλύκα, χρώματα και παιδική διάθεση!
Φιλί.
Ζ.

ΕΛΕΝΑ είπε...

Μόνο που τα βλέπω μου φτιάχνει η διάθεση!
Υπέροχα, χαρούμενα, παιχνιδιάρικα!
Φιλάκια Γωγώ μου!

Ανώνυμος είπε...

Γωγώ καλησπέρα,
απο που αγοραζεις αυτά τα φορμάκια για να μπουν στον φούρνο? Και πες μου μπορουν να ψηθουν μονο με το χαρτί?

gwgoyla είπε...

Τα συγκεκριμενα μου τα ειχε κανει δωρο η πεθερα μου..μπορεις να τα βρεις σε καταστηματα οικιακου εξοπλισμου ακομα και σε μεγαλα ΣΜ.
Τωρα για το ψησιμο οχι δεν μπορουν να ψηθουν μονο με το χαρτι γιατι δεν μπορει να σταθει το υλικο.
Σε ευχαριστω πολυ για την επισκεψη σου,και σου ευχομαι καλη επιτυχια αν τα φτιαξεις!!!