Νόστιμες...
Δοκιμασμένες Συνταγές...
με αναλυτικές οδηγίες Βήμα-Βήμα!
Home » » ΒΡΑΒΕΙΑ ΚΑΙ ΑΠΟΧΩΡΗΣΗ!!!

ΒΡΑΒΕΙΑ ΚΑΙ ΑΠΟΧΩΡΗΣΗ!!!

Written By Gwgoyla Nsg on Κυριακή, 12 Φεβρουαρίου 2012 | 9:15:00 π.μ.

Καλημερα σε ολους και ολες!!!
Αν και αρκετα βροχερη η Κυριακη ευχομαι να την περασετε
οσο γινεται πιο ομορφα με καλη παρεα στο σπιτι με μεζεδακι και κρασακι.
Εδω και αρκετο καιρο εχω λαβει καποια βραβεια τα οποια  τωρα αδειασα
να τα βαλω στο μπλογκ και με αυτη την ευκαιρια να σας αποχαιρετησω.
Για καθαρα προσωπικους λογους θα σταματησω να κανω αναρτησεις.
 Καποια στιγμη θα ξεκινησω παλι,αλλα προς το παρον σταματω.
Ευχαριστω παρα πολυ απο καρδιας οσους και οσες με στηριξαν με την παρουσια τους
απο την 1η στιγμη που ανοιξα δειλα δειλα την πορτα απο το μπλογκομαγαζακι μου.
Ετσι το θεωρω εγω μιας και το ονειρο μου ηταν,ειναι θα ειναι ενα μεζεδοπωλειο.






Τα 2 πρωτα βραβεια μου τα προσφερε η αγαπημενη και συμπαθεστατη Ελενη απο το
μπλογκ τηςhttp://eleniscooking.blogspot.com/ και την ευχαριστω παρα πολυ!!!

Και τα αλλα 2 βραβεια η πολυαγαπημενη μου και παιχνιδιαρα Ελενα απο το
νοστιμοτατο μπλογκ της http://syntageskardias.blogspot.com/ σε ευχαριστω παρα πολυ Ελενακι μου γλυκο καθως και ολα τα κοριτσια του μπλογκ σας που μαγειρευουν.

Και ενα τραγουδι που μου αρεσει πολυ αφιερωμενο σε ολους εσας..
http://www.youtube.com/watch?v=P7AGyNpr1_k&feature=share


Και παλι 1000 ευχαριστω μεσα απο την καρδια μου,να ειστε ολοι καλα!!!

14 σχόλια :

  1. κοριτσακι να εισαι καλα και να σου πανε ολα ακομη καλυτερα!!!θα σε περιμενουμε πισω,,,...
    και...μολις ανοιξεις το ...μαγαζακι......χαμος θα γινει,,,,,,μονο να μασ στειλεις,,,,,,στηγμα,,,,ναι και μη σου πω και χαρτη......γιατι τωρα τελευταια πολυ χανομαι χιχι φιλια μικρη μου!!!!.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γωγούλα καλημέρα,σου εύχομαι ότι καλύτερο όλα να σου πηγαίνουν πάντα καλά!!!Η αλήθεια είναι πως στεναχωρήθηκα,αλλά εύχομαι κάποια στιγμή να σε ξαναδώ να κάνεις υπέροχες,νοστιμότατες αναρτήσεις!!!Σου εύχομαι μέσα απο την καρδιά μου να καταφέρεις να ανοίξεις το μαγαζάκι που πάντα ήθελες!Πολλά πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γωγούλα μου γλυκιά, δεν μπορείς να φανταστείς πόσο πολύ με στεναχωρεί η αποχώρησή σου!
    Είσαι από τα πολύ γλυκά παιδιά της γειτονιάς μας, με ένα από τα πιο νόστιμα σπιτάκια!
    Αλλά κυρίως είσαι μια πολύ αγαπητή και αξιοπρεπής παρουσία, που εμένα τουλάχιστον θα μου λείψει αφάνταστα!
    Σίγουρα όμως έχεις τους δικούς σου λόγους γι αυτήν σου την απόφαση που είναι σεβαστοί!
    Εύχομαι μέσα από την καρδιά μου το μεζεδοπωλείο να γίνει πραγματικότητα, και τότε... όπως λέει και η Ιριδα, θα γίνει χαμός, έτσι??
    Σε φιλώ πολύ πολύ, δεν σε αποχαιρετώ, θα τα ξαναπούμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εύχομαι Γωγούλα μου ο λόγος που σταματάς να είναι για καλό!!! Και φυσικά ελπίζω το καλοκαιράκι να συναντηθούμε και να τα πούμε από κοντά!!!Φιλιά γλυκά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Γωγώ μου σου εύχομαι τα καλύτερα για σένα και την οικογένειά σου και καλή αντάμωση blogοφιλενάδα φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εγω μενω τουλαχιστον 4 ωρες μακρια σου να ερθω στο μαγαζι σου δεν θα μπορεσω για αυτο θα σου ζητησω οταν το ανοιξεις μια μεγαλη φωτο στο μπλοκ και θα ναι σαν να ειμαι εκει.Τα ονειρα δεν τα αφηνουνε Γωγουλα ακομη και αν καποια στιγμη μας φαινονται απιαστα.Εχουμε ραντεβου στο τσατ καποια στιγμη θα περιμενω.Ποπη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. θα μας λειψεις Γωγώ.....σου εύχομαι τα καλύτερα...και συντομα να σε δουμε ξανα να αναρτας τις νοστιμες συνταγες σου!!!!να σαι καλά!!!φιλιά πολλά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Γωγω
    στενοχωρηθηκα πολυ με την αναρτηση σου συχνα συμβουλευομαι το blog σου γιατι ειμαι νεα μαγειρισσα και μολις ξεκινησα να πειραματιζομαι με την κουζινα....η μαμα μου ειναι μακρια και οι συνταγες σου με εχουν βγαλει ασπροπροσωπη και παντα πετυχαινουν απο την πρωτη κιολας προσπαθεια,πραγμα δυσκολο οταν δοκιμαζεις κατι πρωτη φορα...Εισαι εκπληκτικι μαγειρισσα πραγματικα συγχαρητηρια!!!Να εισαι καλα και να επιστρεψεις γρηγορα!!!φιλακια πολλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Γωγώ στεναχωρηθήκαμε πολύ! Ελπίζουμε να σε δούμε ξανά σύντομα στην παρέα μας! Ευχόμαστε να είσαι πάντα καλά και επιστρέψεις δριμύτερη! φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Γωγώ μου θα μας λείψεις πολύ!!!!!!Εύχομαι να είναι όλα καλά και να σου πάνε όλα καλά και να το ανοίξεις το μεζεδοπωλείο που θέλεις!!ότι το καλύτερο εύχομαι!!Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Γωγούλα κρατάω αυτά που θέλω! Σύντομα το όνειρό σου να γίνει επιτυχημένη πραγματικότητα και σύντομα να ξαναρχίσεις τις πολύ ενδιαφέρουσες αναρτήσεις σου! Περιμένω να μάθω τα καλά νέα σου! Δεν σε αποχαιρετώ! Απλά σου στέλνω ευχές για καλή συνέχεια! Φιλάκια από Ν Αφρική

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Και εσύ να είσαι καλά θα λείψεις από τον μπλογκοχώρο και θα σε περιμένουμε....καλό κουράγιο σε ότι κι αν κάνεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

ΕΑΝ ΣΑΣ ΑΡΕΣΕΙ Η ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΜΟΥ,ΔΕΙΞΤΕ ΤΟ ΚΑΝΟΝΤΑΣ LIKE!!!