ΤΑΡΤΑ ΜΕ ΚΑΡΑΜΕΛΩΜΕΝΑ ΑΧΛΑΔΙΑ!!!

Προκειται για μια φανταστικη,πεντανοστιμη  και πανευκολη ταρτα με καραμελωμενα αχλαδια που πιστεψτε με δεν θα αρκεστειτε σε ενα μονο κομματι.
Δεν κοστιζει και αξιζει να την δοκιμασετε!!!

ΥΛΙΚΑ
150 γρ. μέλι της αρεσκείας μας
3 αχλάδια, καθαρισμένα και κομμένα στα 2
1 φύλλο σφολιάτας


ΕΚΤΕΛΕΣΗ
Προθερμαίνουμε το φούρνο στους 190° C.
Ρίχνουμε το μέλι σ' ένα ταψί διαμέτρου 18 - 20 εκ. Βάζουμε το ταψί πάνω στο μάτι της κουζίνας για 5 - 6 λεπτά, μέχρι να καραμελώσει ελαφρώς το μέλι.
 Αποσύρουμε από τη φωτιά και απλώνουμε μέσα τα αχλάδια, καλύπτοντας όλη την επιφάνεια.
Κόβουμε τη σφολιάτα στη διάμετρο του ταψιού, την τρυπάμε σε διάφορα σημεία με ένα πιρούνι
 και καλύπτουμε με αυτήν τα αχλάδια.
 Ψήνουμε για 20 - 25 λεπτά.
 Αφήνουμε την τάρτα να κρυώσει για 5 λεπτά, έπειτα την αναποδογυρίζουμε σε μια πιατέλα και την κόβουμε σε κομμάτια.
Συνοδεύουμε κάθε μερίδα με λίγο παγωτό ή άγλυκη σαντιγί.
Εγω δεν ειχα  την φαγαμε σκετη και ηταν μουρλια!!!

ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!!
Η συνταγη ειναι του Σ.Παρλιαρου
ΤΑΡΤΑ ΜΕ ΚΑΡΑΜΕΛΩΜΕΝΑ ΑΧΛΑΔΙΑ!!! 4.5 5 Gwgoyla Nsg Προκειται για μια φανταστικη,πεντανοστιμη  και πανευκολη ταρτα  με καραμελωμενα αχλαδια που πιστεψτ...


,

Δώστε το email σας για να λαμβάνετε πρώτη/ος κάθε καινούρια Συνταγή...

author picture

Για μένα :

Είμαι η Gwgoyla Nsg, ιδιοκτήτρια του Μαγειρικού blog Νόστιμες Συνταγές της Γωγώς.Αγαπώ τη Μαγειρική και τη ζαχαροπλαστική απο πολύ μικρή και μέσα απο το blog μου διοχετεύω αυτή την αγάπη και προς εσάς.Θέλω να ξέρετε οτι Ο Λ Ε Σ οι συνταγές που θα βρείτε στο ιντερνετικό σπιτάκι μου είναι δοκιμασμένες και φτιαγμένες με φροντίδα,Αγάπη και πολύ πολύ μεράκι...Επίσης φροντίζω να δίνω και αναλυτικές οδηγίες με φωτογραφίες βήμα προς βήμα απο την παρασκευή τους ετσι ωστε ακόμα και η πιό Αρχάρια μαγείρισσα να βγεί ασπροπρόσωπη στα αγαπημένα της πρόσωπα!!!Αν σας αρέσει κάποια συνταγή ή έχετε κάποια απορία μή διστάσετε να γίνετε μέλος και να αφήσετε το σχόλιό σας. Για να γίνετε μέλος στη σελίδα μου στο Facebook κάντε κλίκ εδώ Για να γίνετε μέλος στην Ομάδα μου στο Facebook κάντε κλίκ εδώ Τέλος μπορείτε να με προσθέσετε στο google plus στο Gwgoyla Nsg .

6 σχόλια

Kamikaze είπε...

Μα γιατί πρέπει να μας παχύνεις πάλι?Αγανάκτησα να επαναφέρω τα κιλά μου..... μην μας το κάνεις αυτό!
Η τάρτα προορίζεται για τον ουρανίσκο μου ασφαλώς!
Καλημέρες πολλές.

ΕΛΕΝΑ είπε...

Πω πωωω Γωγούλα μου, ονειρεμένη δείχνει η τάρτα σου!
Μα είναι δυνατόν να σταματήσεις στο ένα κομμάτι?
Φιλιά πολλά, καλό απόγευμα!

Selcouth είπε...

Αααα! Αυτή η συνταγή φαίνεται όλα τα λεφτά! Και εύκολη και νόστιμη η τάρτα! Ελπίζω αυτή τη φορά να πετύχω το καραμέλωμα!
Πολλά φιλιά Γωγώ μου! Καλό μεσημέρι!

Neli είπε...

Καταπληκτική τάρτα ,φαίνεται πεντανόστιμη ,αλλα και η λεπτομέρεια στο πηρουνι πολύ όμορφη,καλό βράδυ.

Ειρήνη Ε. είπε...

Γωγούλα, με τρία υλικά, έφτιαξες μια απίθανη τάρτα!! Από αυτές που εξαφανιζονται αμέσως, γιατί το ένα κομμάτι δεν μας είναι αρκετό.
Καλό απόγευμα.

ΕΛΕΝΗ είπε...

Πωπω Γωγούλα μου, απίθανη!!!!!!!!!!
Φιλάκια!