Νόστιμες...
Δοκιμασμένες Συνταγές...
με αναλυτικές οδηγίες Βήμα-Βήμα!

ΚΟΤΣΙΔΟΤΥΡΟΠΙΤΑ ΣΟΥΠΕΡ!!!

Written By Gwgoyla Nsg on Πέμπτη, 13 Δεκεμβρίου 2012 | 7:00:00 π.μ.

Υπεροχη,πεντανοστιμη,πανευκολη σε σχημα κοτσιδας τυροπιτα με πιπεριες,μπορει να σταθει ανετα σε γιορτινο τραπεζι και οχι μονο... και να αφησει τις καλυτερες εντυπωσεις.
Δοκιμαστε την!!!
ΥΛΙΚΑ
1 Φυλλο σφολιατα
3 φλ.τσαγιου φετα τριμμενη
3 φλ.τσαγιου γκουντα τριμμενο
2 πιπεριες μετριες φλωρινης κομμενες σε μικρα καρε
2 πιπεριες πρασινες κερατο κομμενες σε μικρα καρε
2 αυγα
1 αυγο για το αλλειμα του φυλλου
Σουσαμι
Αλατι
Πιπερι
Παπρικα γλυκια οση θελετε
1/2 κ.γλυκου κοφτο μοσχοκαρυδο


ΕΚΤΕΛΕΣΗ
Σε ενα μπολ βαζουμε τα τυρια,τις κομμενες πιπεριες,
χτυπαμε ελαφρα τα αυγα με ολα
τα μυρωδικα μεσα,τα περιχυνουμε στα τυρια ανακατευουμε και τα αφηνουμε στην ακρη.
Βγαζουμε τη σφολιατα απο την συντηρηση και την απλωνουμε με το χαρτι της στον παγκο μας.
Με τον πλαστη μας την ανοιγουμε ελαφρα 
και με κοφτερο μαχαιρι απο την μεγαλη πλευρα του φυλλου
την χωριζουμε σε 3 λωριδες οριζοντια.
Με κουταλι γεμιζουμε και τις 3 λωριδες με την γεμιση
 και τις διπλωνουμε μια μια ξεχωριστα
σε ρολο.
Στην συνεχεια ενωνουμε τις 3 ακρες των ρολων και πλεκουμε την κοτσιδα οπως τα τσουρεκια.
Σε ταψακι στρωνουμε λαδοκολλα βαζουμε την κοτσιδα,την
αλλειφουμε με το αυγο πασπαλιζουμε με το σουσαμακι,
και την ψηνουμε στους 180 βαθμους μεχρι να ψηθει
και παρει χρωμα η σφολιατα μας.
Σερβιρετε την σφολιατα ολοκληρη οπως εχει σε πιατελα, και κοψτε την στο τραπεζι.
ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!!

14 σχόλια :

  1. Καλημέρα Γωγώ μου και Νικόλα μου!!!!!
    Καλά ε....αυτή δεν είναι μιά απλή κοτσιδοτυρόπιτα καλέ,εγώ θα την έλεγα καλύτερα.....ΚΟΤΣΙΔΟΤΥΡΟΠΙΤΟΠΕΙΡΑΣΜΟΣ!!!!
    Γειά στα χεράκια σου Γωγούλα μου.Νάχαμε τώρα και ένα κομματάκινα το.....λυντσάρουμε με ένα τσιπουράκι παρέα,θάταν το πιό καλύτερο ορεκτικό.
    ΜΠΡΑΒΟ ΓΩΓΩ ΜΑΣ!!!!!!
    Συνέχισε να μας εντυπωσιάζεις.....
    Μητσάρας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γωγώ μου φοβερή η κοτσιδοτυρόπιτα! Σούπερ δεν λες τίποτα! Πράγματι φαίνεται εύκολη. Εντυπωσιακή και για ένα τραπέζι. Ήδη τη λιγουρεύομαι!
    Φιλάκια και καλό μεσημέρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Aυτήν την υπέροχη πίτα Γωγώ μου, πιο εύκολα την τρως, παρά την λες χα χα χαα
    Φαντάζομαι πόσες νοστιμιές θα έφτιαξες στην γιορτή του αντρούλη σου!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μπορώ να φανταστώ άρωμα αλλά και γεύση αυτής της υπέροχης πιτούλας Γωγούλα μου, πωπω, καταπληκτική!!!Όσο για την εμφάνιση, τι να πω!Εντυπωσιακότατη!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλη σου μερα Δημητρη μας!!!
    Σε ευχαριστουμε παρα πολυ για τα τοσο καλα σου λογια..πραγματικα μας δινεις μεγαλη δυναμη για να συνεχιζουμε αυτο που κανουμε με μεγαλη αγαπη.
    Οσο για την τυροπιτα δεν τη λεω σουπερ ετσι για να τραβηξω κοσμο...την λεω σουπερ γιατι πραγματικα ειναι ΣΟΥΠΕΡ ΠΕΝΤΑΝΟΣΤΙΜΗ!
    Ελπιζω και ευχομαι μια ημερα να συναντηθουμε απο κοντα να δοκιμασεις την μαγειρικη μου να πιουμε και τα τσιπουρακια μας...

    Φιλικα
    Γωγουλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πηνελοπη μου φτιαξτη και θα δεις οτι εχω απολυτο δικιο..
    Σε ευχαριστω πολυ για την επισκεψη σου,πολλα φιλια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πεστο ψεματα Ελενακι μου...τρωγεται και εξαφανιζεται σε χρονο ντε τε.
    Σε ευχαριστω πολυ,φιλια πολλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ελενη μου οι φωτογραφιες δεν ειναι αυτες που ηθελα γιατι περιμενε ο κοσμος στο τραπεζι,αλλα πραγματικα ειναι υπεροχη και σε γευση και εμφανιση..
    Σε ευχαριστω πολυ,πολυ φιλακια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Σε ευχαριστω πολυ Φανη,να εισαι καλα,καλη σου μερα φιλια και απο μενα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πολυ ωραία φαινεται. Σκέφτομαι να τη φτιάξω το Σκ ως ορεκτικο?
    .ταιριαζει με κυρίως πιάτο το χοιρινό κοτσι ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Χρυσουλα μου,ειναι πεντανοστιμη και ταιριαζει με ολα...μην ανησυχεις.
    Σου ευχομαι καλη επιτυχια.
    Καλο σου βραδυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

ΕΑΝ ΣΑΣ ΑΡΕΣΕΙ Η ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΜΟΥ,ΔΕΙΞΤΕ ΤΟ ΚΑΝΟΝΤΑΣ LIKE!!!