ΡΟΞΑΚΙΑ!!!

Ενα ωραιοτατο και νοστιμοτατο γλυκακι
που μπορουμε να το φτιαξουμε οποτε θελουμε
αλλα και που το συνδεουμε με τις ημερες των Χριστουγεννων.


ΥΛΙΚΑ (για 55 κομματια)
500 γρ.αλευρι για ολες τις χρησεις
1/2 ποτηρι του νερου γαλα χλιαρο αραιωμενο
1/2 ποτηρι του νερου σπορελαιο
1 αυγο
1 φακ.ξερη μαγια
Ξυσμα απο 1 λεμονι
1/2 φακ.μπαιικιν παουντερ
1 βανιλια
1 πρεζα αλατι
2 κουτ.σουπας κακαο
1 κουτ.γλυκου κανελα σκονη
1/2 κουτ.γλυκου γαρυφαλο
2 κουτ.σουπας ψιλοκομμενο καρυδι
ΓΙΑ ΤΟ ΣΙΡΟΠΙ
1/2 κιλο ζαχαρη
2 νεροποτηρα νερο
1 ξυλακι κανελας
Τον χυμο απο 1 λεμονι και την στυμενη λεμονοκουπα
1 βανιλια
3 κουτ.σουπας γλυκοζη


ΕΚΤΕΛΕΣΗ
Σε μπολ ριχνουμε το σπορελαιο,διαλυουμε την μαγια μεσα στο χλιαρο γαλα
και το προσθετουμε στο λαδι,
στην συνεχεια χτυπαμε ελαφρα το αυγο  το
προσθετουμε και αυτο, και τελος το ξυσμα λεμονιου και ανακατευουμε.
Μεσα στο αλευρι,εχουμε ριξει την βανιλια,το αλατι,το μπαιικιν τα εχουμε ανακατεψει
και αρχιζουμε να ριχνουμε σιγα σιγα αλευρι
 και να ζυμωνουμε μεχρι να εχουμε
πετυχει μια μαλακη,και ευπλαστη ζυμη.
Παιρνουμε το 1/3 της ζυμης και ριχνουμε την κανελα,το γαρυφαλο,το κακαο τα καρυδια
και ζυμωνουμε ωστε να ενσωματωθουν πολυ καλα τα υλικα.
Στρωνουμε λαδοκολλα στον παγκο εργασιας μας και ανοιγουμε το φυλλο σε 
παραλληλογραμμο σχημα,
και την σκουρα ζυμη την πλαθουμε σε 3 μπαστουνια στο ιδιο 
μεγεθος με την ασπρη ζυμη.
Ακουμπαμε στην ακρη της ασπρης ζυμης το κορδονι το τυλιγουμε σε ρολο 2 φορες
και με κοφτερο μαχαιρι χωριζουμε(κοβουμε την ζυμη απο το ρολο).
Τωρα με το μαχαιρι κοβουμε μικρα ρολακια στο μεγεθος ενος δαχτυλου
 τα βαζουμε στο ταψι
και με την παλαμη μας τα πιεζουμε ελαφρα να απλωσουν λιγο..συνεχιζουμε την ιδια διαδικασια
μεχρι να τελειωσουν τα υλικα μας,
και τα ψηνουμε σε προθερμασμενο φουρνο στους 180 βαθμους στον αερα
1/2 ωρα περιπου,εμενα στα 20 λεπτα ηταν ετοιμα..αρα αναλογα την κουζινα μας και αφου
εχουν παρει χρωμα.
Για το σιροπι βαζουμε ολα τα υλικα σε κατσαρολα να βρασουν γυρω στα 10 λεπτα σε χαμηλη φωτια
και αφου εχουν ψηθει τα ροξακια οπως ειναι ζεστα και ζεστο το σιροπι τα ριχνουμε στο σιροπι
και τα σιροπιαζουμε μεχρι να δουμε οτι εχουν πιει (ρουφηξει)το αναλογο σιροπι.
Μεχρι να τα σιροπιασουμε, τα υπολοιπα τα κραταμε ζεστα στον φουρνο μεχρι να ερθει η ωρα τους να σιροπιαστουν.


ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ
   ΚΑΙ 
ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ!!!

ΡΟΞΑΚΙΑ!!! 4.5 5 Unknown Ενα ωραιοτατο και νοστιμοτατο γλυκακι που μπορουμε να το φτιαξουμε οποτε θελουμε αλλα και που το ...


,

Δώστε το email σας για να λαμβάνετε πρώτη/ος κάθε καινούρια Συνταγή...

author picture

Για μένα :

Είμαι η Unknown, ιδιοκτήτρια του Μαγειρικού blog Νόστιμες Συνταγές της Γωγώς.Αγαπώ τη Μαγειρική και τη ζαχαροπλαστική απο πολύ μικρή και μέσα απο το blog μου διοχετεύω αυτή την αγάπη και προς εσάς.Θέλω να ξέρετε οτι Ο Λ Ε Σ οι συνταγές που θα βρείτε στο ιντερνετικό σπιτάκι μου είναι δοκιμασμένες και φτιαγμένες με φροντίδα,Αγάπη και πολύ πολύ μεράκι...Επίσης φροντίζω να δίνω και αναλυτικές οδηγίες με φωτογραφίες βήμα προς βήμα απο την παρασκευή τους ετσι ωστε ακόμα και η πιό Αρχάρια μαγείρισσα να βγεί ασπροπρόσωπη στα αγαπημένα της πρόσωπα!!!Αν σας αρέσει κάποια συνταγή ή έχετε κάποια απορία μή διστάσετε να γίνετε μέλος και να αφήσετε το σχόλιό σας. Για να γίνετε μέλος στη σελίδα μου στο Facebook κάντε κλίκ εδώ Για να γίνετε μέλος στην Ομάδα μου στο Facebook κάντε κλίκ εδώ Τέλος μπορείτε να με προσθέσετε στο google plus στο Unknown .

16 σχόλια

ΕΛΕΝΑ είπε...

Δεν μπορώ να φανταστώ Χριστούγεννα χωρίς ροξάκια, τα θεωρώ το πιο γιορτινό γλυκάκι!
Τα έκανες πανέμορφα Γωγούλα μου!
Φιλάκια, καλές γιορτές!!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Πω πω!!!!!!!!!!!πανεμορφα ειναι πεντανοστιμα!!!!
Ειχα καιρο να ερθω απο εδω απο το σπιτικο σου.Περασα για ν'αφησω τις ευχες μου.Tα πιο ομορφα Χριστουγεννα ευχομαι να περασεις κοντα μ αυτους που αγαπας και οτι ποθησεις να'χεις.ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ .Χρονια πολλα γεμάτα υγεια και του Χριστου η γέννηση ας μας φέρει ευτυχια!!!!

ΕΛΕΝΗ είπε...

Γωγούλα το πόσο μου αρέσουν δε περιγράφεται!!!Τρελαίνομαι για ροξάκια!Τα δικά σου δείχνουν φανταστικά, μπράβο και του χρόνου με υγεία!Καλές γιορτές σου εύχομαι!
Φιλια πολλά!!!

margarita είπε...

πολυ ομορφα τα ρωξακια σου!!!!
εγω αυτο το ολοστρογγυλο σχημα δε μπορω να το πετυχω ποτε....
Καλα Χριστουγεννα!!!

Βίκυ είπε...

μμμμ γιαμι γιαμι μου αρεσουν πολυ...Καλές Γιορτές γωγώ μου!!!!!!!!!

gwgoyla είπε...

Ελενακι μου πραγματικα τα ροξακια εχουν την καλυτερη θεση στα χριστουγεννιατικα γλυκα.
Σε ευχαριστω πολυ,και σου ευχομαι απο καρδιας καλες γιορτες με υγεια σε σενα και την οικογενεια σου.
Φιλακια πολλα!!!

gwgoyla είπε...

Σκρουτζακο μου κι εγω εχω πολυυυυ καιρο να περασω απο το δικο σου σπιτικο:(
Σε ευχαριστω πολυ για τις ομορφες ευχες σου και εγω με την σειρα μου σου ευχομαι καλες γιορτες σε σενα και την οικογενεια σου με υγεια πανω απ'ολα και ο,τι επιθυμειτε.
Φιλικα
Γωγουλα!

gwgoyla είπε...

Ελενη μου σε ευχαριστω πολυ κοπελα μου,καλες γιορτες να περασεις με την οικογενεια σου και με οσους αγαπας,με υγεια,και αγαπη..
Φιλακια πολλα!!!

gwgoyla είπε...

Μαργαριτα μου σε ευχαριστω πολυ,πραγματικα ειναι πολυ ομορφα και νοστιμοτατα τα ροξακια.
Σου ευχομαι καλες γιορτες με υγεια,αγαπη και ο,τι επιθυμεις.
Φιλακια πολλα!!!

gwgoyla είπε...

Να'σαι καλα βικυ μου σε ευχαριστω πολυ,καλες γιορτες με υγεια ,αγαπη και να χαιρεσαι τον μονακριβο ομορφαντρα σου...
Φιλακια πολλα!!!

lila georgiou είπε...

είναι τέλεια έτσι όπως τα έκανες..μια απορία..δεν ταφηνεις καθόλου να φουσκώσουν πριν τα ψήσεις?καλα χριστούγεννα πάντα με υγεία και αγάπη!

gwgoyla είπε...

Λιλα οχι δεν τα αφησα να φουσκωσουν πριν τα ψησω..κατα την δικη μου αποψη πιστευω δεν χρειαζεται..
Σε ευχαριστω πολυ για τις ευχες σου.
Καλα Χριστουγεννα με υγεια και αγαπη σε σενα και στους δικους σου,φιλια!!!

Ανώνυμος είπε...

τα δοκιμασα τα ροξακια. πολυ ωραι βγηκαν για πρωτη αποπειρα! αλλα να πω την αληθεια 55 κομματια δεν βγηκαν με τιποτα. εκανα διπλη δοση

gwgoyla είπε...

Καλησπερα ανωνυμη αναγνωστρια!
Χαιρομαι που εφτιαξες και που σου αρεσαν τα ροξακια..Δεν νομιζω οτι εχω καποιο λογο να πω ψεματα οτι βγαινουν 55 κομματια..εφτιαξες κιολας 2πλη δοση και δεν βγηκαν 55??? τοτε η'τα εκοβες πολυ μεγαλα σε κομματια η'δεν ξερω τι αλλο...

Ιωάννα είπε...

Καλησπέρα Γωγώ!Είμαι η Ιωάννα απο Καβάλα και μολις ψηνονται τα ρωξακια!εχει μοσχομυρησει ολη η πολυκατοικία.Έχω όμως μια απορία το 1/2 ποτ νερου σπορελάιο κ γαλα που λες αντιστοιχει σε 100 γρ το καθενα εγω τουλαχιστον τοσο εβαλα και δεν το πηρε όλο το αλευρι δλδ αντε να ηταν 350 γρ το αλευρι μηπως πρεπει να βαλω παραπανω γαλα κ σπορέλαιο την επόμενη φορα? γιατι ποτηρι με ποτηρι διαφερει σε καθε σπιτι και με το αλευρι που σηκωσε η ζυμη βγηκαν 20 κομματια όχι 55! ευχαριστω οστωσω για την συνταγή! παω να τα σιροπιασω και να τα απολαυσω παρεα με τον αντρουλη μου!

Gwgoyla Nsg είπε...

Καλησπερα Ιωαννα!!! Εγω εχω την συνταγη μετρημενη με το ποτηρι..1/2 ποτηρι σπορελαιο ναι πολυ σωστα αλλα οχι 1/2 ποτηρι γαλα δεν το γραφω ετσι..βαζεις μισο ποτηρι γαλα και το υπολοιπο μισο νερο δηλαδη συνολο 1 ολοκληρο ποτηρι γαλα.Τα ροξακια μου τα ειχα μετρησει και ηταν 55 ακριβως,δεν εχω λογους να δωσω ψευτικα στοιχεια,δεν μου αρεσουν αυτα τα πραγματα,ολες μου οι συνταγες ειναι δοκιμασμενες δεν γραφω οτι να'ναι παντως σε ευχαριστω πολυ,καλοφαγωτα να ειναι!!!