ΠΕΝΕΣ ΜΕ ΣΑΛΤΣΑ ΚΟΛΟΚΥΘΙΟΥ!!!

Ενα ευκολο, γρηγορο και νοστιμοτατο φαγακι εχουμε
και σημερα,εσεις απλα δοκιμαστε το...!!!

ΥΛΙΚΑ
1/2 κιλο πενες
6 κολοκυθακια κομμενα σε ροδελες
2 σκελιδες σκορδο λιωμενες
4 κουτ.σουπας ελαιολαδο
1 φλ.του καφε λευκο κρασι
1 φλ.του τσαγιου κρεμα γαλακτος
1 φλ.του τσαγιου κασερι τριμμενο
1 φλ.του καφε μαιντανο η'ανηθο ψιλοκομμενο
Αλατι
Πιπερι


ΕΚΤΕΛΕΣΗ
Βραζουμε τις πενες με τον γνωστο τροπο...σε μπολικο αλατισμενο νερο,
και στο μεταξυ 
ετοιμαζουμε τη σαλτσα.
Ζεσταινουμε το λαδι σε ενα τηγανι και σωταρουμε τα κολοκυθακια μεχρι να μαλακωσουν
χωρις να ροδισουν.
Προσθετουμε το σκορδο και τα σωταρουμε τωρα ολα μαζι,
και σβηνουμε με το κρασι.
Αλατοπιπερωνουμε,
προσθετουμε την κρεμα γαλακτος
 και το τυρι.
Σιγοβραζουμε για λιγο ανακατευοντας μεχρι να λιωσει το τυρι.
Στραγγιζουμε τις πενες,τις βαζουμε στην κατσαρολα παλι και τις περιχυνουμε με την καυτη σαλτσα,
ανακατευουμε και πασπαλιζουμε με τον μαιντανο η'τον ανηθο
 και σερβιρουμε αμεσως.

ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!!
Η συνταγη ειναι του Η.Μαμαλακη
ΠΕΝΕΣ ΜΕ ΣΑΛΤΣΑ ΚΟΛΟΚΥΘΙΟΥ!!! 4.5 5 Gwgoyla Nsg Ενα ευκολο, γρηγορο και νοστιμοτατο φαγακι εχουμε και σημερα,εσεις απλα δοκιμαστε το...!!! ...


,

Δώστε το email σας για να λαμβάνετε πρώτη/ος κάθε καινούρια Συνταγή...

author picture

Για μένα :

Είμαι η Gwgoyla Nsg, ιδιοκτήτρια του Μαγειρικού blog Νόστιμες Συνταγές της Γωγώς.Αγαπώ τη Μαγειρική και τη ζαχαροπλαστική απο πολύ μικρή και μέσα απο το blog μου διοχετεύω αυτή την αγάπη και προς εσάς.Θέλω να ξέρετε οτι Ο Λ Ε Σ οι συνταγές που θα βρείτε στο ιντερνετικό σπιτάκι μου είναι δοκιμασμένες και φτιαγμένες με φροντίδα,Αγάπη και πολύ πολύ μεράκι...Επίσης φροντίζω να δίνω και αναλυτικές οδηγίες με φωτογραφίες βήμα προς βήμα απο την παρασκευή τους ετσι ωστε ακόμα και η πιό Αρχάρια μαγείρισσα να βγεί ασπροπρόσωπη στα αγαπημένα της πρόσωπα!!!Αν σας αρέσει κάποια συνταγή ή έχετε κάποια απορία μή διστάσετε να γίνετε μέλος και να αφήσετε το σχόλιό σας. Για να γίνετε μέλος στη σελίδα μου στο Facebook κάντε κλίκ εδώ Για να γίνετε μέλος στην Ομάδα μου στο Facebook κάντε κλίκ εδώ Τέλος μπορείτε να με προσθέσετε στο google plus στο Gwgoyla Nsg .

9 σχόλια

syros2js είπε...

Μια ζεστή κ' γευστική καλημέρα!!!
Φιλιά!!!

Selcouth είπε...

Αχ Γωγώ μου τί μου κάνεις! Ξεκίνησα δίαιτα τρομάρα μου! Επειδή όμως τη λιγουρεύτηκα τη σάλτσα με τα κολοκύθια, αν αντί κρέμα γάλακτος βάλω γάλα με λίγα λιπαρά πειράζει; Μια χαρά τη βρίσκω και για άλλα φαγητά, εκτός των ζυμαρικών. Θα πειραματιστώ και θα σου πω το αποτέλεσμα! Φαίνεται εξαιρετική σαλτσούλα!
Πολλά πολλά φιλιά! Καλό μεσημέρι!

gwgoyla είπε...

Ευχαριστω πολυ για την επισκεψη και την ζεστη καλημερα syros.

gwgoyla είπε...

Αχ Πηνελοπη μου σου ευχομαι καλη δυναμη να εχεις στην διαιτα σου..δεν ξερω τι ειδους διαιτα -διατροφη ακολουθεις αλλα εαν επιτρεπεται μπορεις να βαλεις κρεμα γαλακτος με τα πιο χαμηλα λιπαρα..οσο για τους πειραματισμους σου δεν σε φοβαμαι το εχεις...:)
Φιλικα
Γωγουλα!

ΕΛΕΝΗ είπε...

Γωγούλα, πεντανόστιμο το φαγάκι σου!!!Και σε ποιον δεν αρέσουν τα ζυμαρικά, ιδίως με τέτοιες ωραίες σαλτσούλες!Πάρα πολύ ωραίο!!!
Φιλιά πολλά!

ΕΛΕΝΑ είπε...

H σάλτσα αυτή Γωγούλα μου πρέπει να δίνει απίστευτη νοστιμιά στο φαγάκι σου!
Και το τυράκι θα της πηγαίνει πολύ!
Φιλιά, καλό απόγευμα!

Neli είπε...

Πω πω τι ωραίο και μυρωδατο πιάτο,πολύ καλό μου φάνηκε,θα το δοκιμάσω ,καλό βράδυ ,φιλιά.

Kamikaze είπε...

Κυρία Γωγώ με τα ωραία σου!
Καλημέρες πολλές!
(περιττό να αναφέρω ότι το φαγάκι το κατασπάραζα !)

loulou είπε...

Kαλημέρα! Μ'αρέσουν και οι πένες και το κολοκύθι και οι κρέμα γάλακτος..οπότε είμαι σίγουρη για το αποτέλεσμα! θα είναι τέλειο!