ΨΕΥΤΟΜΟΥΣΑΚΑΣ ΤΗΣ ΤΕΜΠΕΛΑΣ!!!

Ψευτομουσακας στην κατσαρολα πεντανοστιμος και αρκετα λαιτ θα ελεγα..
αφου τα λαχανικα ειναι ψημενα στο φουρνο και παραλειπεται η μπεσαμελ,χωρις
βεβαια να υστερει σε νοστιμια..
Μια δοκιμη θα σας πεισει το ποσο δικιο εχω!!!

ΥΛΙΚΑ
400 γρ.κιμα μοσχαρισιο
4 μελιτζανες χοντροκομμενες σε φετες
4 κολοκυθια μεγαλουτσικα χοντροκομμενα σε φετες
3-4 πατατες επισης χοντροκομμενες σε φετες(εγω δεν εβαλα λογω διατροφης)
5-6 πιπεριες κομμενες στα τεσσερα
5-6 κοκκινες ωριμες και μεγαλουτσικες ντοματες τριμμενες
2 ξερα κρεμμυδια τριμμενα
3 σκ.σκορδο ψιλοκομμενες
1 φλ.τσαγιου μαιντανο
Λιγη κανελα σε σκονη η'1 ξυλακι
4-5 κοκους μπαχαρι
1/2 κοφτο κ.γλυκου μοσχοκαρυδο
Αλατι
Πιπερι
Φετα τριμμενη
1/2 κρασοποτηρο ελαιολαδο


ΕΚΤΕΛΕΣΗ
Πλενουμε πολυ καλα τα λαχανικα και τα χοντροκοβουμε ολα σε μια μεγαλη λεκανη.
Κατοπν ριχνουμε ελαιολαδο τοσο ωστε να μπορεσουμε με τα χερια μας να τα ανακατεψουμε και να λαδωθουν ολα καλα.
Σε 2 λαμαρινες του φουρνου μας, στρωνουμε λαδοκολλα τις περναμε με ενα πινελο με ελαιολαδο,
 στρωνουμε τα λαχανικα 
και τα ψηνουμε σε προθερμασμενο φουρνο στους 180 βαθμους μεχρι να μαλακωσουν και να παρουν χρωμα.
Σε κατσαρολα ριχνουμε 1/2 κρασοποτηρο ελαιολαδο να ζεσταθει και ριχνουμε τον κιμα 
ανακατευοντας μεχρι να σωταριστει και να αλλαξει χρωμα.Τοτε ριχνουμε τα κρεμμυδια με το σκορδο,
και τα σωταρουμε για λιγο ολα μαζι.
Κατοπιν ριχνουμε τις τριμμενες ντοματες,το μπαχαρι,την κανελα,το μοσχοκαρυδο,τον μαιντανο πιπερι,
ανακατευουμε και αφηνουμε να βρασει σε χαμηλη θερμοκρασια.
Ενα τεταρτακι πριν τελειωσει το μαγειρεμα του, ριχνουμε τα λαχανικα μας που εχουν ψηθει,
τα ανακατευουμε απαλα με μια ξυλινη κουταλα ριχνουμε το αλατι
 και τα αφηνουμε για ενα τεταρτο οπως εγραψα πιο πανω μεχρι να δεσει και να πηξει η σαλτσουλα.
Σερβιρουμε με τριμμενη φετα απο πανω και σαλατα εποχης.

ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!!
ΨΕΥΤΟΜΟΥΣΑΚΑΣ ΤΗΣ ΤΕΜΠΕΛΑΣ!!! 4.5 5 Gwgoyla Nsg Ψευτομουσακας στην κατσαρολα πεντανοστιμος και αρκετα λαιτ θα ελεγα.. αφου τα λαχανικα ειναι ψημενα...


,

Δώστε το email σας για να λαμβάνετε πρώτη/ος κάθε καινούρια Συνταγή...

author picture

Για μένα :

Είμαι η Gwgoyla Nsg, ιδιοκτήτρια του Μαγειρικού blog Νόστιμες Συνταγές της Γωγώς.Αγαπώ τη Μαγειρική και τη ζαχαροπλαστική απο πολύ μικρή και μέσα απο το blog μου διοχετεύω αυτή την αγάπη και προς εσάς.Θέλω να ξέρετε οτι Ο Λ Ε Σ οι συνταγές που θα βρείτε στο ιντερνετικό σπιτάκι μου είναι δοκιμασμένες και φτιαγμένες με φροντίδα,Αγάπη και πολύ πολύ μεράκι...Επίσης φροντίζω να δίνω και αναλυτικές οδηγίες με φωτογραφίες βήμα προς βήμα απο την παρασκευή τους ετσι ωστε ακόμα και η πιό Αρχάρια μαγείρισσα να βγεί ασπροπρόσωπη στα αγαπημένα της πρόσωπα!!!Αν σας αρέσει κάποια συνταγή ή έχετε κάποια απορία μή διστάσετε να γίνετε μέλος και να αφήσετε το σχόλιό σας. Για να γίνετε μέλος στη σελίδα μου στο Facebook κάντε κλίκ εδώ Για να γίνετε μέλος στην Ομάδα μου στο Facebook κάντε κλίκ εδώ Τέλος μπορείτε να με προσθέσετε στο google plus στο Gwgoyla Nsg .

5 σχόλια

ΕΛΕΝΑ είπε...

Τέτοιες τεμπελοσυνταγές θέλω να βλέπω!
Σούπερ ο τεμπέλικος μουσακάς!
Φιλιά Γωγώ μου, καλή σου μέρα!

gwgoyla είπε...

Χαχαχαχα...εγω να δεις Ελενακι μου,και ειδικα τωρα καλοκαιρακι δεν ειμαστε για πολλα πολλα στην κουζινα.
Φιλια πολλα και απο μενα,καλη σου μερα και σε ευχαριστω πολυ!!!

ΕΛΕΝΗ είπε...

Γωγούλα μου λαρτεύω τέτοιου είδους συνταγές, γρήγορες και πολύ πολύ νόστιμες!Μπράβο!
Φιλάκια πολλά!!!

gwgoyla είπε...

Ολες το ιδιο ειμαστε...χαχαχαχα!!!
Σε ευχαριστω πολυ Λενιω μου,φιλια και απο μενα!!!!!!!!!!

Neli είπε...

Να μια πολύ νόστιμη και εύκολη ιδέα ,μπράβο Γωγουλα μου θα τη δοκιμάσω μου φαίνεται πολλά φιλάκια.