ΜΠΙΦΤΕΚΙΑ ΛΑΧΑΝΙΚΩΝ!!!

Για πιο υγιεινη διατροφη  δοκιμαστε τα συγκεκριμενα μπιφτεκια με διαφορα λαχανικα
και πραγματικα θα τα λατρεψετε..μπορειτε να βαλετε οποια λαχανικα προτιματε,απλα εγω θα σας δειξω πως φτιαχνω τα δικα μου λογω διατροφης.


ΥΛΙΚΑ
500 γρ.σπανακι ψιλοκομμενο
4 φρεσκα κρεμμυδακια με τα φυλλα τους ψιλοκομμενα
2 ξερα μετρια κρεμμυδια ψιλοκομμενα
2 καροτα τριμμενα
1 κολοκυθι μετριο τριμμενο
1/2 ματσακι ανηθο ψιλοκομμενο
1/2 ματσακι μαιντανο ψιλοκομμενο
220 γρ.φετα κατσικισια τριμμενη
100 ml ελαιολαδο
300 γρ.αλευρι ζεας
Αλατι
Μπορειτε να προσθεσετε λαπατα,μυρωνια κ.λ.π


ΕΚΤΕΛΕΣΗ
Σε μεγαλη λεκανη ψιλοκοβουμε το καθαρισμενο και πλυμενο σπανακι,
και προσθετουμε και τα υπολοιπα λαχανικα,
προσθετουμε την τριμμενη φετα,το ελαιολαδο λιγο αλατι 
το αλευρι 
και ζυμωνουμε.

Λαδωνουμε τα χερια μας καθε φορα και πλαθουμε μπιφτεκια στο σχημα και μεγεθος που θελουμε,στρωνουμε λαδοκολλα στην λαμαρινα του φουρνου μας  τα τοποθετουμε σε σειρα 
και τα ψηνουμε σε προθερμασμενο φουρνο στους 200 βαθμους στον αερα μεχρι να παρουν χρωμα και κανουν μια κρουστα πανω κατω.Αφου ψηθουν τα αφηνουμε λιγο να κρυωσουν για να μπορεσουν να ξεκολλησουν απο την λαδκολλα και σερβιρουμε με συνοδευτικο αγγουροντοματοσαλατα.

ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!!
ΜΠΙΦΤΕΚΙΑ ΛΑΧΑΝΙΚΩΝ!!! 4.5 5 Gwgoyla Nsg Για πιο υγιεινη διατροφη  δοκιμαστε τα συγκεκριμενα μπιφτεκια με διαφορα λαχανικα και πραγματικα θα...


,

Δώστε το email σας για να λαμβάνετε πρώτη/ος κάθε καινούρια Συνταγή...

author picture

Για μένα :

Είμαι η Gwgoyla Nsg, ιδιοκτήτρια του Μαγειρικού blog Νόστιμες Συνταγές της Γωγώς.Αγαπώ τη Μαγειρική και τη ζαχαροπλαστική απο πολύ μικρή και μέσα απο το blog μου διοχετεύω αυτή την αγάπη και προς εσάς.Θέλω να ξέρετε οτι Ο Λ Ε Σ οι συνταγές που θα βρείτε στο ιντερνετικό σπιτάκι μου είναι δοκιμασμένες και φτιαγμένες με φροντίδα,Αγάπη και πολύ πολύ μεράκι...Επίσης φροντίζω να δίνω και αναλυτικές οδηγίες με φωτογραφίες βήμα προς βήμα απο την παρασκευή τους ετσι ωστε ακόμα και η πιό Αρχάρια μαγείρισσα να βγεί ασπροπρόσωπη στα αγαπημένα της πρόσωπα!!!Αν σας αρέσει κάποια συνταγή ή έχετε κάποια απορία μή διστάσετε να γίνετε μέλος και να αφήσετε το σχόλιό σας. Για να γίνετε μέλος στη σελίδα μου στο Facebook κάντε κλίκ εδώ Για να γίνετε μέλος στην Ομάδα μου στο Facebook κάντε κλίκ εδώ Τέλος μπορείτε να με προσθέσετε στο google plus στο Gwgoyla Nsg .

4 σχόλια

"ζαχαρούλα.." είπε...

καλημέραααααα!!!

δεν έχω δοκιμάσει ποτέ μπιφτέκια λαχανικών!!! ομολογώ όμως ότι με έπεισες...

φιλάκια!!

Effie's Sweet Home Designs είπε...

Για να τα δοκιμάσω, θέλω πολύ να τα φτιάξω!!!!!!!

ΕΛΕΝΑ είπε...

Kαι πεντανόστιμα, και υγιεινά!
Και μπορούμε να προσθέσουμε τα αγαπημένα μας λαχανικά!!
Φιλιά Γωγούλα μου, καλό απόγευμα!

Selcouth είπε...

Τί ωραίες φωτογραφίες...!!! Τα λιγουρεύτηκα Γωγώ μου, αλλά ξέρεις! Αυτό το σπανάκι δεν το θέλω καθόλου. Με τί θα μπορούσα να το αντικαταστήσω; Είναι και μπόλικο! Χα,χα,χα! Ρίξε καμιά ιδέα γιατί ζηλεύω!
Ααα! Να μην το ξεχάσω! Έφτιαξα τα μπουρεκάκια μελιτζάνας. Ω ρε μάνα μου! Φανταστικά βγήκαν! Θα τα δεις σύντομα!
Πολλά πολλά φιλάκια και καλή εβδομάδα να έχεις Γωγούλα μου γλυκιά! Μουαααατς!