Νόστιμες...
Δοκιμασμένες Συνταγές...
με αναλυτικές οδηγίες Βήμα-Βήμα!

ΚΟΥΡΑΜΠΙΕΔΕΣ ΜΕ ΣΟΚΟΛΑΤΑ ΤΟΥ S.P

Written By Gwgoyla Nsg on Κυριακή, 16 Δεκεμβρίου 2012 | 7:00:00 π.μ.

Εξαιρετικοι κουραμπιεδες σοκολατας χωρις 
προσθηκη αυγων.
Φτιαξτε τους και εντυπωσιαστε την οικογενεια
και τους καλεσμενους σας!!!

ΥΛΙΚΑ (24 κομματια)
200 γρ.βουτυρο προβειο
80 γρ.ζαχαρη αχνη
100 γρ,αμυγδαλο καβουρδισμενο(αφου το κοψουμε στο μουλτι το καβουρδιζουμε)
260 γρ.αλευρι
20 γρ.κακαο

ΓΙΑ ΤΟ ΓΛΑΣΟ
200 γρ.ζαχαρη αχνη
5 γρ.κακαο
Ασπραδι απο 1 μικρο αυγο
1 κ.γλυκου χυμο λεμονιου


ΕΚΤΕΛΕΣΗ
Τοποθετουμε ολα τα υλικα στον καδο του μιξερ η'σε ενα μπολ και ζυμωνουμε μεχρι
να γινει μια μαλακη ζυμη.( Εγω χτυπησα για 3 λεπτα πρωτα το βουτυρο και μετα προσθεσα ολα
τα υπολοιπα υλικα)
Απλωνουμε  σε λαδοκολλα τη ζυμη σε παχος 1-1,5 εκ.και την τοποθετουμε στο ψυγειο
να σταθεροποιηθει.(την αφησα 1/2 ωρα)
Την βγαζουμε απο το ψυγειο και με κουπ πατ φτιαχνουμε διαφορα σχηματα
 βαζοντας τα μετα σε στρωμενη απο λαδοκολλα λαμαρινα 
και ψηνουμε σε προθερμασμενο φουρνο στους 170 βαθμους για 15-20 λεπτα.
Αφου ψηθουν και κρυωσουν εντελως οι κουραμπιεδες φτιαχνουμε το γλασο.
Βαζουμε ολα τα υλικα σε μπολ
τα ανακατευουμε καλά ,
και με ενα πινελο γλασαρουμε
τους κουραμπιεδες.
Τους διατηρουμε σε μεταλλικο κουτι.

ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ
  ΚΑΙ 
ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ!!!

Η συνταγη ειναι του Σ.Παρλιαρου
Home » , » ΚΟΥΡΑΜΠΙΕΔΕΣ ΜΕ ΣΟΚΟΛΑΤΑ ΤΟΥ S.P

6 σχόλια :

  1. Και του χρόνου Γωγούλα μου! Να είσαι γερή, δυνατή και δημιουργική!
    Μ' άρεσε η ιδέα του γλάσου. Φαίνονται πολύ όμορφοι! Μ'αυτές τις ποσότητες των υλικών, περίπου πόσοι κουραμπιέδες βγαίνουν;
    Να έχεις μια όμορφη Κυριακή. Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σε ευχαριστω πολυ Πηνελοπη μου,να εισαι καλα και ο,τι επιθυμεις μεσα απο την καρδια μου...
    Ειναι φανταστικοι κουραμπιεδες και ξεφευγουν απο τους κλασικους..
    Οπως γραφω πιο πανω βγαινουν στα 23-24 κομματια.
    Αν τους φτιαξεις σου ευχομαι καλη επιτυχια..αν και δεν ειναι καθολου δυσκολοι το αντιθετο θα ελεγα.
    Καλη σου μερα,και καλη Κυριακη,φιλακια πολλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Yπέροχοι Γωγούλα μου και το γλάσο δείχνει πολύ δελεαστικό!
    Και ξεφεύγουμε λίγο από τους κλασσικούς κουραμπιέδες, που και αυτούς τους τιμάμε βεβαίως!
    Φιλάκια, καλή Κυριακή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ελενακι μου σε ευχαριστω πολυ,οντως το γλασο ειναι πολυ δελεαστικο και πολυ πολυ νοστιμο..(φαντασου το ετρωγα σκετο χαχαχα..σε συνδιασμο με το δαγκωμα του κουραμπιε απογειωνει τις αισθησεις του ουρανισκου..
    Να εχεις μια ομορφη Κυριακη,φιλακια πολλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλημέρα Γωγώ μου, πολύ ωραίοι οι κουραμπιέδες σου, αν και εγώ είμαι του κλασικού και του παραδοσιακού δεν θα έλεγα οχι για λίγους σοκολατένιους έτσι για αλλαγή.
    Να είσαι καλά καλές γιορτές να περάσεις!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Γεια σου ροδανθη μου,κι εγω του κλασσικου ειμαι μη νομιζεις ειμαι της παραδοσης,αλλα οταν τους ειδα τους ζηλεψα και λεω γιατι οχι μια δοκιμη?
    Και τελικα ειναι φανταστικοι..
    Καλες γιορτες και σε σενα καλη μου,καλη Κυριακη να εχεις,φιλακια πολλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

ΕΑΝ ΣΑΣ ΑΡΕΣΕΙ Η ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΜΟΥ,ΔΕΙΞΤΕ ΤΟ ΚΑΝΟΝΤΑΣ LIKE!!!